تعمیر مایکروفر سامسونگ

تعمیر مایکروفر سامسونگ در نمایندگی تعمیر مایکروفر سامسونگ

همانطور که تمام وسایل برقی دچار مشکلاتی میشود و مایکروفر هم نیز جزو وسایل برقی میشود این امکان وجود دارد که دچار مشکلاتی از جمله روشن نشدن دستگاه، داغ نکردن غذا و غیره … که این مشکلات به دو دسته غیر تخصصی و تخصصی تقسیم می شوند که مشکلات غیر تخصصی مشکلاتی هستند که ما با کمی آشنایی با اجزا و مشکلات پیش پا افتاده دستگاه میتوانیم برخی مشکلات را برطرف و از بروز مشکلات جدی به دستگاه جلوگیری کنیم. اما مشکلات تخصصی مشکلاتی هستند که برطرف کردن آن ها و تعمیر مایکروفر سامسونگ نیاز به تخصص بالایی دارد که شما در صورت بروز مشکل جدی برای مایکروفر خود میتوانید به نمایندگی تعمیر مایکروفر سامسونگ مراجعه کنید و مشکل خود را برطرف کنید.

نمانیدگی تعمیر مایکروفر سامسونگ

دوستان عزیزی که در صورت خرابی مایکروفر سامسونگ و یا خرابی قطعه در مایکروفر سامسونگ به دنبال نمایندگی تعمیر مایکروفر سامسونگ برای تعمیر و یا تعویض قطعه خود به دنبال نمایندگی تعمیرات مایکروفر سامسونگ هستند میتوانند به نمایندگی تعمیر مایکروفر سامسونگ مراجعه کنند و مشکل خود را برطرف کنید. در ضمن نمایندگی تعمیر مایکروفر سامسونگ در صورت خرابی قطعه اصلی و فابریکی را جایگزین قطعه خراب می کند.

تعمیر مایکروفر سامسونگ

برخی از اجزای مایکروفر

لامپ

سوئیچ روشنایی مایکروویو

سینی مایکروویو

غلطک زیر بشقاب

موتور گردان

فن

سنسور رطوبت

قفل درب

برد الکتریکی

سوئیچ ایمنی مایکروویو

مگنترول

پایه کاوشگر

فیوز حرارتی

یکسو کننده

فیلتر‌ها

مشکلات متداول

علت جرقه زدن مایکروفر

آیا مایکروفر جرقه می‌زند؟ اگر مایکروفر در فرآینده آشپزیتان حضوری همیشگی دارد پس شما هم با جرقه زدن مایکروویو آشنا هستید. جرقه زدن مایکروفر یکی از مشکلات رایج این دستگاه بوده و به معنی خراب شدن آن نیست. اگر مایکروویو شروع به جرقه زدن کرد:

دستگاه را خاموش کرده و آن را از برق بکشید.

محتویات درون مایکروویو را چک کنید و با غذایی که درون آن گذاشته‌اید شروع کنید.

ظروف فلزی و آلومینیومی اگر درون مایکروفر قرار بگیرند جرقه ایجاد می‌کنند.

اگر خوراک‌های نیمه آماده را درون دستگاه می‌گذارید، لبه‌های ظروف آنها را بررسی کنید تا اثری از فلز نباشد.

اتصال، سوختگی دیود و همچنین از بین رفتن رنگ دیواره‌های دستگاه نیز می‌تواند باعث جرقه در مایکروویو شود. این جرقه‌ها در عملکرد دستگاه اختلال ایجاد کرده و ممکن است باعث سوختن و یا آتش گرفتن وسیله شوند.

مایکروفر روشن نمی شود

ممکن است در هنگام کار با مایکروویو، دکمه‌های آن را فشار دهید اما مایکروویو روشن نشود. اما چرا مایکروویو روشن نمیشود؟ دلایل زیادی برای این مشکل وجود دارد.

در اولین اقدام دستگاه را از برق کشیده و اتصالات کابل و سالم بودن پریز را چک کنید. گاهی اوقات مایکروفر هیچ مشکلی ندارد و این فقط پریز است که برق را به دستگاه نرسانده است.

در اقدام بعدی سوئیچ درب را بررسی کنید. وقتی که درب مایکروویو بسته می‌شود، سوئیچ آن به بقیه اجزای دستگاه سیگنال فرستاده و جریان برق را وصل می‌کند. اما اگر سوئیچ به‌خوبی بسته نشده باشد، خبری از جریان برق درون مایکروویو نیست. سوئیچ درب، ترمینال‌هایی دارد که می‌توانید آنها را با مولتی‌متر چک کنید.

اگر این اتصالات برقرار باشد بدین معنی است که سوئیچ کار می‌کند. اگر وقتی درب مایکروویو را می‌بندید با دستگاه چفت نمی‌شود، باید سوئیچ مایکروویو را تعویض کنید.

اگر سوئیچ درب مایکروویو مشکلی ندارد، باید به سراغ فیوز حرارتی آن بروید. فیوز حرارتی مایکروویو از بیش از اندازه گرم شدن آن جلوگیری می‌کند و حرارت آن را در دمایی ثابت نگه می‌دارد. وقتی فیوز حرارتی خراب می‌شود مایکروویو به دلایل امنیتی روشن نمی‌شود، برای تعمیر کردن این قطعه باید ابتدا مایکروویو را از برق جدا کنید بعد کابین دور آن را باز کرده و فیوز را پیدا کنید. از یک مولتی‌متر برای چک کردن جریان برق درون این قطعه استفاده کنید. اگر مولتی‌متر جریانی را نشان نمی‌دهد فیوز را تعویض کنید.

علت صدای زیاد مایکروفر

اگر سینی گردان به درستی در کف مایکروویو قرار نگرفته باشد، درست نچرخیده و علت سروصدای زیاد در دستگاه خواهد شد. اگر از اتصال درست سینی در مایکروویو مطمئن شدید، باید به سراغ قطعات اصلی دستگاه یعنی مگنترون و موتور بروید. بخش‌های گفته شده، از قطعات گران قیمت مایکروویو هستند بنابراین قبل از اقدام به تعویض، با یک تکنسین متخصص در این زمینه مشورت کنید.

دکمه مایکروفر کار نمی‌کند

غذا را درون فر می‌گذارید و درب آن را می‌بندید، دکمه مایکروویو را فشار می‌دهید تا دستگاه روشن شود. اما هرچه دکمه را فشار می‌دهید دستگاه عکس‌العملی نشان نداده و روشن نمی‌شود. می‌بینید که بیشتر دکمه‌ها سفت شده و از کار افتاده‌اند. این موضوع تنها یک علت دارد، پنل لمسی پشت دکمه‌های مایکروویو از کار افتاده و دچار اختلال شده‌اند. اگر کمی دانش و تخصص فنی داشته باشید خودتان در خانه می‌توانید پنل لمسی را جدا کرده و آن را تعویض کنید.

شما دوستان عزیز میتوانید برای ثبت خرابی دستگاه خود با شماره تماس های شرکت تماس بگیرید و یا با پر کردن فرم به صورت آنلاین و 24 ساعت درخواست تکنسین برای برطرف کردن مشکل خود کنید.

راه های ارتباط با نمایندگی خدمات 724 : 77169195­­_88592650_22737566­_44287993

خدمات شرکت

ارائه خدمات تعمیرات در 7 روز هفته

 

ما با خدمات ویژه خود به صورت هفتگی و در 7 روز هفته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات برای لوازم خانگی شما علاوه بر برطرف کردن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری کنیم.

نحوه ارائه خدمات دفترچه راهنمای مایکروفر سامسونگ

با استفاده از فرم درخواست، اطلاعات مربوطه را ثبت کنید تا کارشناسان ما برای مشاوره و بررسی دقیق و تعیین تکنسین مرتبط با دستگاه و مشکل مربوطه با شما تماس گیرند.

چرا مشتریان تعمیرگاه خدمات 724 را برای تعمیر مایکروفر سامسونگ خود انتخاب میکنند .

متخصصین مجرب

با همکاری متخصصین مجرب در زمینه ی تعمیرات مایکروفر سامسونگ آماده ایم تا بهترین خدمات را به شما دوستان عزیز ارائه دهیم.

سرعت بالا در تعمیر

از آنجا که تعمیرگاه خدمات 724 در مناطق مختلف دارای شعبه میباشد قادر به خدمات رسانی در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد.

تعمیر در منزل

کلیه تعمیرات در منزل انجام شده و به هیچ عنوان دستگاه از منزل شما حمل نخواهد شد. در صورت خرابی قطعه قسمت معیوب از دستگاه جدا شده به کارگاه فرستاده میشود و پس از تعمیر بر روی دستگاه شما و در حضور شما نصب میشود. متاسفانه بعضی از شرکت ها میگویند که دستگاه باید حمل بشود اما ما در منزل شما و در حضور شما تعمیرات را انجام می دهیم.

هزینه تعمیر مایکروفر سامسونگ در نمایندگی تعمیرگاه خدمات 724 چقدر میشود؟

دوست عزیز از آنجا که مشکلات دستگاه متفاوفت است و مدل های دستگاه نیز باهم فرق دارند تا دستگاه بازدید و عیب یابی نشود نمیتوان قیمت دقیقی اعلام نمود اما تمام سعی تعمیرگاه خدمات 724 بر این است که بتواند با مبالغی مناسب و با کیفیت بالا خدمات خود را ارائه دهد.

ثبت سفارش تعمیرات
تماس