تعمیر فر

تعمیر فر در نمایندگی خدمات 724

امروزه فر در آشپزخانه کاربردی مهمی دارد و به یکی از اصلی ترین ابزار برای آشپزی به شمار میرود. فرها از تکنولوژی بالایی برخوردار هستند که این موضوع دلیل براین نمیشود که فر شما دچار مشکلاتی نشود. از آن رو که تکنولوژی بالایی در فرها به کار رفته است همین موضوع باعث میشود که تعمیر فر کار حرفهای و نیاز به تخصص بالایی داشته باشد. مشکلات فرها عمداً به دودسته مشکلات غیر تخصصی و تخصصی تقسیم میشود که مشکلات غیر تخصصی شامل مشکلاتی است برطرف کردن آن ها نیاز به تخصص بالایی ندارد، و با کمی آشنایی با اجزا و با داشتن کمی تخصص میتوانیم این مشکلات را برطرف کنیم. اما مشکلات تخصصی مشکلاتی هستند که برطرف کردن آن ها نیاز به تخصص بالایی و در صورت نداشتن تخصص کافی نباید برای تعمیر فر اقدام کنیم زیرا باعث بروز خسارت های بیشتر میشود، اما نگران نباشید شما دوستان عزیز میتوانید برای تعمیر فر که دچار مشکلات تخصصی شده است به نمایندگی خدمات 724 مراجعه کنید و مشکل خود را برطرف کنید.

نمایندگی تعمیر فر

دوستان عزیزی که در صورت بروز مشکلات تخصصی برای فر خود به دنبال نمایندگی برای برطرف کردن مشکلات خود هستند میتوانند برای تعمیر فر خود به نمایندگی خدمات 724 مراجعه کنند و مشکل خود را برطرف کنند. نمایندگی خدمات 724 با داشتن کادری مجرب، تکنسین های با تجربه، متعهد و دروه دیده آماده ارائه بهترین خمات در زمینه تعمیر فر به شما دوستان عزیز است. در ضمن نمایندگی خدمات 724 در صورت خرابی قطعه، قطعه اصلی و فابریک را جایگزین قطعه خراب می کند.

تعمیر فر

شما دوستان عزیز میتوانید برای ثبت خرابی دستگاه خود با شماره تماس های شرکت تماس بگیرید و یا با پر کردن فرم به صورت آنلاین و 24 ساعت درخواست تکنسین برای برطرف کردن مشکل خود کنید.

راه های ارتباط با نمایندگی خدمات 724 : 77169195­­_88592650_22737566­_44287993

خدمات شرکت

ارائه خدمات تعمیرات در 7 روز هفته

ما با خدمات ویژه خود به صورت هفتگی و در 7 روز هفته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات برای لوازم خانگی شما علاوه بر برطرف کردن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری کنیم.

نحوه ارائه خدمات دفترچه راهنمای فر

با استفاده از فرم درخواست، اطلاعات مربوطه را ثبت کنید تا کارشناسان ما برای مشاوره و بررسی دقیق و تعیین تکنسین مرتبط با دستگاه و مشکل مربوطه با شما تماس گیرند.

چرا مشتریان تعمیرگاه خدمات 724 را برای تعمیر فر خود انتخاب میکنند .

متخصصین مجرب

با همکاری متخصصین مجرب در زمینه ی تعمیرات فر آماده ایم تا بهترین خدمات را به شما دوستان عزیز ارائه دهیم.

سرعت بالا در تعمیر

از آنجا که تعمیرگاه خدمات 724 در مناطق مختلف دارای شعبه میباشد قادر به خدمات رسانی در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد.

تعمیر در منزل

کلیه تعمیرات در منزل انجام شده و به هیچ عنوان دستگاه از منزل شما حمل نخواهد شد. در صورت خرابی قطعه قسمت معیوب از دستگاه جدا شده به کارگاه فرستاده میشود و پس از تعمیر بر روی دستگاه شما و در حضور شما نصب میشود. متاسفانه بعضی از شرکت ها میگویند که دستگاه باید حمل بشود اما ما در منزل شما و در حضور شما تعمیرات را انجام می دهیم.

ثبت سفارش تعمیرات
تعمیرات فر
مشکلات متداول

چرا شعله فر روشن نمی‌شود؟

تمامی وسایل مورد نیاز برای پختن کیک را آماده کرده‌اید و قصد گرم کردن فر برای قرار دادن کیک خود در آن دارید. اما هر چقدر فندکی را فشار می‌دهید فر روشن نمی‌شود. روشن نشدن فر می‌تواند ناشی از موارد زیر باشد که لازم است هر کدام را جهت رفع ایراد به وجود آمده چک کنید:

روشن نشدن فر ناشی از گرفتی پیلوت

گرفتگی پیلوت در اثر آلودگی و یا روغن موجود در غذاهای پخته شده در فر می تواند دلیل گرفتی پیلوت باشد. برای چک کردن این مورد لازم است قطعات پیلوت را یک به یک جدا و تمیز کنید. در همین حین سایر اتصالات را نیز چک کنید تا دچار مشکل نشده باشند. اگر بعد از تمیز کردن همچنان مشکل وجود داشت، بهتر است که پیلوت خود را تعویض کنید.

خاموش بودن پیلوت فر

یکی از علل های روشن نشدن فر، خاموش بودن پیلوت آن است، که فقط با روشن کردن پیلوت مشکل برطرف می‌شود. همچنین ممکن است مقدار گازی که در پیلوت جریان می‌یابد کمتر از استاندارد باشد که باید اقدام به تنظیم شعله پیلوت کنید.

تنظیم نبودن تایمر فر گاز

تایمر وظیفه ایجاد هماهنگی میان قطعات مختلف دستگاه را دارد، در صورتی که به درستی عمل نکند، فرمان‌ها در فر اجرا نمی‌شوند. اگر فر شما روشن نمی شود لازم است تنظیمات تایمر را به دقت بررسی کنید.

پرتاب جرقه الکترود

در بعضی از مواقع با چک کردن تمامی موارد گفته شده و برطرف کردن ایراد آن‌ها، هنوز هم با مشکل روشن نشدن فر اجاق گاز روبرو می‌شوید. برای عیب یابی این موضوع، از ورودی گاز و پرتاب جرقه الکترود به برنر‌ها اطمینان حاصل کنید. اگر پرتاب جرقه الکترود انجام نمی‌گیرد، باید جرقه زن را چک کرده و از عدم وجود نشتی در طول سیم جرقه زن و بدنه الکترود اطمینان حاصل کنید.

در حالت عادی هنگامی که فر را برای پخت مواد غذایی روشن می‌کنید، جرقه زن نیز روشن شده و به رنگ نارنجی می‌سوزد. بعد از گرم شدن جرقه زن، دریچه گاز نیز باز شده و گاز را از طریق مشعل به جرقه زن می‌فرستد. جرقه زن نیز گاز را روشن کرده و فر را گرم می‌کند. در این پروسه اگر جرقه زن به اندازه کافی گاز را گرم نکند، اجاق گاز روشن نشده و به احتمال زیاد بوی گاز استشمام خواهید کرد.

علت کم شدن شعله فر

دلایل مختلفی باعث علت کم شدن شعله فر اجاق گاز می‌شود، که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم. اما قبل از هر اقدامی ابتدا جریان گاز را قطع کرده و تمامی موارد ایمنی را رعایت کنید. به شما پیشنهاد می‌کنیم، برای تعمیر فر تنها از یک تکنسین ماهر کمک بگیرید.

علت گرم نشدن فر چیست؟

از مشکل های فر میتوان به گرم نشدن فر اشاره کرد. ممکن است مدت زمات زیاد قبل از قرار دادن مواد غذایی خود برای گرم شدن، فر را روشن گذاشته باشید. اما بعد مشاهده کنید که به اندازه کافی فر حرارت ندارد. در این مواقع مشکلاتی در مشعل‌های گاز وجود دارد، برای اطمینان از عدم مسدودی و باز بودن راه خروجی شعله‌ها یک به یک مشعل‌ها را کنترل کنید. این امکان نیز وجود دارد که مشکل در لوله‌های گاز باشد و گاز به مقدار کافی در فر جریان پیدا نکند.

هزینه تعمیر فر در نمایندگی تعمیرگاه خدمات 724 چقدر میشود؟

دوست عزیز از آنجا که مشکلات دستگاه متفاوفت است و مدل های دستگاه نیز باهم فرق دارند تا دستگاه بازدید و عیب یابی نشود نمیتوان قیمت دقیقی اعلام نمود اما تمام سعی تعمیرگاه خدمات 724 بر این است که بتواند با مبالغی مناسب و با کیفیت بالا خدمات خود را ارائه دهد.

تماس