تعمیر اجاق گاز

تعمیر اجاق گاز در نمایندگی مجاز

از آنجا که تعمیر اجاق گاز نیاز به تخصص بالایی دارد بهتر است که شما تعمیر اجاق گاز را به تکنسین ماهر تحویل دهید

معمولا تعمیر اجاق گاز و دیگر لوازم موجود در آشپزخانه لطافت و تخصص بالایی میخواهد؛ بویژه اگر مدل آن جدید باشد. با وجود مدل‌های توکار و رومیزی، دانش لازم برای تعمیرات اجاق گاز حتی از گذشته هم بیشتر شده است. برای اینکه مطمئن شوید فردی که برای تعمیر اجاق گاز استخدام می‌کنید همین خصوصیات را دارد، روی «نمایندگی خدمات 724» حساب کنید.

درصورتی شما نیز به تعمیر اجاق گاز رومیزی یا فردار نیاز پیدا کرده‌اید، از تعویض ترموکوپل اجاق گاز رومیزی گرفته تا تنظیم شعله اجاق گاز، تنها باید وارد صفحه فرم سفارش شوید، به چند سوال کوتاه پاسخ دهید، و درخواست خود را به راحتی ثبت کنید. شما هم می‌توانید بهترین تکنسین برای تعمیرات اجاق گاز را پیدا کنید، و هم به رایگان از آنها قیمت بگیرید.

همانطور که گفته شد تعمیر اجاق گاز نیاز به تخصص و مهارت بالایی دارد بهتر است که تعمیر اجاق گاز خود را به یک تکنسین ماهر بسپارید ، از آنجا که مشکلات اجاق گاز عمداً به دو دسته مشکلان غیر تخصصی و تخصصی تقسیم میشود که مشکلات غیر تخصصی شامل مشکلاتی هستند که ما با کمی آشنا بودن با اجزا میتوانیم از بروز اینگونه مشکلات جلوگیری و یا در صروت بروز این مشکلات را برطرف کنیم ، اما مشکلات تخصصی مشکلاتی هستند که برطرف کردن آن ها نیاز به تخصص بالایی دارد ، در صورتی تخصص بالا در تعمیرات اجاق گاز ندارید اصلا نگران نباشید در صورت بروز مشکلات تخصصی میتوانید به نمایندگی نمایندگی خدمات 724 مراجعه کنید و مشکل خود را برطرف کنید .

نمایندگی تعمیر اجاق گاز نمایندگی خدمات 724

دوستان عزیزی که در صورت خرابی قطعات و یا خرابی اجاق به نمایندگی برای تعمیر و یا تعویض قطعات اجاق گاز هستند میتوانند به نمایندگی خدمات 724 مراجعه کنند و مشکل خود را برطرف کنند . نمایندگی خدمات 724 با داشتن کادری مجرب ، تکنسین های با تجربه ، متعهد و دوره دیده در زمینه تعمیرات اجاق گاز آماده ارائه بهترین خدمات به شما دوستان عزیز است . در صمن در صورت خرابی قطعه میتوانید به نمایندگی تعمیر اجاق مراجعه کنید و قطعه اصلی و فابریک را جایگزین قطعه خراب کنید .

تعمیر اجاق گاز

آشنایی با برخی از اجزای اجاق گاز

جعبه فندک و ترانس های ولتاژ

سیم فندک

ترموکوپل

میکروسوئیچ

شیر یا ولوم

پایه های اجاق گاز

بوبین

 ترانس جرقه زن

سرشعله

مشکلات متداول اجاق گاز

اجاق گاز جرقه نمی‌زند

عیب‌یابی: برای تعمیر اجاق گاز در این موقعیت باید از قطعات ترانس جرقه، کلید یا ولوم جرقه را چک کرد کرد. هر یک از این قطعات که دچار مشکل شده باشد، اجاق جرقه نمیزند. البته قطعی در سیم‌ها هم می‌تواند باعث بروز این مشکل شود.

شعله‌های اجاق گاز روشن نمی‌شود

عیب‌یابی: دلیل روشن نماندن شعله اجاق گاز رومیزی و روشن نشدن آن، وجود گرفتگی در مجراهای مشعل است. برای مثال، ممکن است مجراهای مشعل یا پیلوت اجاق مسدود شده باشد. تعمیرات اجاق گاز در این حالت شامل تمیز کردن پیلوت با یک وسیله باریک یا برس است.

اگر اینکار جوابگو نبود، برای تعمیر اجاق گاز باید پیلوت را تعویض کرد. البته توجه داشته باشید که برخی اوقات این اتفاق صرفا به دلیل خاموش بودن پیلوت می‌افتد.

شعله‌های اجاق گاز دیر روشن می‌شوند

عیب‌یابی: برای تعمیر اجاق گاز در حالت موارد باید ترموکوبل و اجزای آن مانند سیم یا بوبین چک شود. این موقعیت ممکن است پرداخت قیمت ترموکوپل اجاق گاز را روی دست شما بگذارد.

شعله اجاق گاز زرد می‌سوزد

عیب‌یابی: زرد سوختن شعله اجاق گاز شما نشانه کافی نبودن نسبت هوای موجود در مخلوط است. برای تعمیرات اجاق گاز تنها باید صفحه مخلوط کن اجاق کمی باز شود.

حرارت به یک اندازه در شعله پخش کن دیده نمی‌شود

عیب‌یابی: اگر این مشکل را مشاهده کردید، به معنی وجود مشکل در ژیگلور (که گاز از آن رد می‌شود)، نظم دادن هوای اجاق و یا مجراهای شعله پخش کن آن است. برای تعمیر اجاق گاز باید هریک از این بخش‌ها را چک کرد تا منبع پیدا شود.

پیلوت خاموش می‌شود

عیب‌یابی: اگر پیلوت خاموش می‌شود؛ یعنی به اندازه کافی به آن گاز نمی‌رسد، و یا هوای وارد شده به مخلوط کن بیش از حد نیاز است. برای تعمیرات اجاق گازهای مخلوط کن‌دار که دچار این عیب می‌شوند، باید صفحه محفظه آنها را کمی بست.

شعله اجاق گاز وزش دارد و سروصدا می‌کند

عیب‌یابی: تعمیر اجاق گاز در این وضع مانند زمانی است که هوای زیادی وارد مخلوط کن شده و پبلوت خاموش می‌شود. یعنی برای برطرف کردن این مشکل تنها باید صفحه مخلوط کن را کمی ببندید.

شعله اجاق گاز دود می‌کند

عیب‌یابی: این مشکل به شما می‌گویند که اندازه گاز نسبت به هوا بیشتر است؛ و باید اندازه گاز را کم کنید.

شعله مشعل اجاق گاز خیلی بلند است

عیب‌یابی: این مشکل خطرناک از زیاد بودن میزان گاز همراه با هوا ناشی می‌شود. این مورد نیازی به تعمیرات تخصصی اجاق گاز ندارد، و تنها باید گاز و هوا را کم کرد.

فر گاز در درجه تنظیم شده حفظ نمی‌شود

عیب‌یابی: این ایراد به دلیل تنظیمات نامناسب ترموستات فر خود را نشان می‌دهد. برای تعمیر اجاق گاز فردار در این حالت باید ترموستات فر را چک و تنظیم کرد.

دفترچه راهنمای تعمیر اجاق گاز

تعمیرات مورد نیاز شما در کمترین زمان ممکن توسط تعمیرکاران متخصص نمایندگی خدمات 724 در محل شما انجام می شود. از این رو هیچ نیازی به مراجعه ی حضوری شما و یا انتقال و جابه جایی دستگاه معیوب وجود ندارد.

ارائه خدمات تعمیرات در 7 روز هفته

 

ما با خدمات ویژه خود به صورت هفتگی و در 7 روز هفته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات برای لوازم خانگی شما علاوه بر برطرف کردن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری کنیم.

نحوه ارائه خدمات دفترچه راهنمای اجاق گاز

با استفاده از فرم درخواست، اطلاعات مربوطه را ثبت کنید تا کارشناسان ما برای مشاوره و بررسی دقیق و تعیین تکنسین مرتبط با دستگاه و مشکل مربوطه با شما تماس گیرند.

چرا مشتریان نمایندگی خدمات 724 را برای تعمیر اجاق گاز خود انتخاب میکنند .

متخصصین مجرب

با همکاری متخصصین مجرب در زمینه ی تعمیر اجاق گاز  آماده ایم تا بهترین خدمات را به شما دوستان عزیز ارائه دهیم.

سرعت بالا در تعمیر

از آنجا که نمایندگی خدمات 724 در مناطق مختلف دارای شعبه میباشد قادر به خدمات رسانی در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد.

تعمیر در منزل

کلیه تعمیرات در منزل انجام شده و به هیچ عنوان دستگاه از منزل شما حمل نخواهد شد. در صورت خرابی قطعه قسمت معیوب از دستگاه جدا شده به کارگاه فرستاده میشود و پس از تعمیر بر روی دستگاه شما و در حضور شما نصب میشود . متاسفانه بعضی از شرکت ها میگویند که دستگاه باید حمل بشود اما ما در منزل شما و در حضور شما تعمیرات را انجام می دهیم .

هزینه تعمیر اجاق گاز در نمایندگی خدمات 724 چقدر میشود؟

دوست عزیز از آنجا که مشکلات دستگاه متفاوفت است و مدل های دستگاه نیز باهم فرق دارند تا دستگاه بازدید و عیب یابی نشود نمیتوان قیمت دقیقی اعلام نمود اما تمام سعی نمایندگی خدمات 724 بر این است که بتواند با مبالغی مناسب و با کیفیت بالا خدمات خود را ارائه دهد

تماس