تعمیر جاروبرقی رونتا در نمایندگی تعمیرگاه مجاز

تعمیرات تخصصی جاروبرقی رونتا ضمانت ارائه بهترین کیفیت در خدمات و با نازلترین قیمت در ارائه خدمات را در نمایندگی تعمیرگاه مجاز در شرق تهران تجربه کنید.

تعمیرگاه مجاز جاروبرقی با داشتن کادری مجرب، تکنسین های با تجربه و دوره دیده در زمینه تعمیرات جاروبرقی رونتا آماده ارائه بهترین خدمات در کوتاه ترین زمان ممکن و در مکان مورد نظر شمارا به مراجعه کنندگان عزیز است تا دیگر نیازی به جابجایی و مراجعه به نمایندگی تعمیرگاه مجاز در تهران نداشته باشید.

ما با ارائه خدمات د رمحل مورد نظر شما در وقت و هزینه مراجعه کنندگان صرفه جویی میکنیم. در آغاز مقاله به روش ارتباط با مشتری اشاره کردیم. همانطور که میدانید تعمیر جاروبرقی در محل مورد تظر شما مزایای زیادی دارد از جمله: صرفه جویی در از دست دادن زمان بسیار به صرفه است.

تعمیر جاروبرقی رونتا

نمایندگی تعمیر جاروبرقی رونتا

در صورتی به تازگی جاروبرقی رونتا را تهیه کرده اید و یا از قبل از جاروبرقی روتا استفاده می کردید اما الان دچار اختلال شده است و برای تعمیر جاروبرقی به دنبال نمایندگی مجاز تعمیرات رونتا هستید میتوانید با خیال راحت به نمایندگی تعمیرگاه مجاز شمال تهران مراجعه کنید و مشکلات خود را برطرف کنید. تعمیرگاه مجاز آماده ارائه بهترین خذمات به شما دوستان عزیز است. در ضمن نمایندگی تعمیرگاه مجاز جاروبرقی در صورت خرابی قطعه، قطعه اصلی و فابریک جاروبرقی را جایگزین قطعه مرغوب میکند.

برخی از اجزای جاروبرقی رونتا 

  • موتور
  • کیسه یا پاکت جاروبرقی
  • فیلتر
  • لوله خرطومی
  • لوله تلسکوپی
  • مخزن شیشه‌ای
  • سری پارویی
  • سری‌های یدکی
  • سیم جمع کن
  • دکمه‌ها
  • چرخ
  • چراغ
  • فیلتر سایکلون

تعمیر و یا تعویض سیم جمع کن جاروبرقی

خرابی سیم جمع کن جاروبرقی ها معمولا به دو دسته تقسیم میشود که این دو دسته شامل: الکتریکی و مکانیکی میشود که در صورتی که سیم جمع کن جاروبرقی شما دچار مشکل شده است و نیاز به تعمیر سیم جمع کن جاروبرقی خود داشته میتوانید به نمایندگی تعمیرگاه مجاز مراجعه کنید و خرابی سیم جمع کن جاروبرقی خود را برطرف کنید. در صورت نیاز میتوانید با نمایندگی تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید و مشکی که برای سیم جمع کن جاروبرقی شما افتاده است را برطرف کنید.

نحوه ثبت سفارش در نمایندگی تعمیرگاه مجاز

برای ثبت سفارش خرابی جاروبرقی دستگاه خود در نمایندگی تعمیرگاه مجاز میتوانید با شماره تماس های ثبت شده در سایت تماس بگیرید و پس از شرح دادن خرابی دستگاه خود با کارشناسان ما و اعلام کردن محل مورد نظر برای برطرف کردن مشکل تکنسین متخصص مربوط به خرابی دستگاه شما را در کمترین زمان ممکن اعزام کنیم. همچنین شما دوستان عزیز میتوانید به صورت 24 ساعت در هفت روز هفته و یا روزهای تعطیل ثبت سفارش کنید و منتظر تماس کارشناسان ما باشید.

مشکلات متداول جاروبرقی و دلایل بروز آن ها

یکی از اساسی ترین مشکلات جاروبرقی صدای گوش خراش آن ها به هنگام کار است. در ادامه مقاله با دلایل بروز این مشکل آشنا میشویم تا بتوانید از بروز این مشکل گوش خراش جلوگیری کنید

اولین نکتهای که در صورت بروز این مشکل باید در نظر بگیرید این است که موتور جاروبرقی از نوع پر صدا یا کم صدا است.

در صورتی که نوع موتور شما از نوع کم صدا بود باید برای جلوگیری از این مشکلات به موارد زیر توجه کنید.

بلبرینگ دستگاه را چک کنید زیرا امکان دارد در صورت خرابی بلبرینگ جاروبرقی صدای گوش خراشی را تولید کند.

پروانه دستگاه دچار مشکل شده است، پروانه دستگاه را چک کنید و از سالم بودن آن مطمعن شوید.

در صورت جرقه کلکتور جاروبرقی شروع به تولید صدای گوش خراش میکند.

نمایندگی-تعمیرات-جاروبرقی-رونتا

دلیل کارکرد یکسره موتور جاروبرقی چیست؟

شاید این مشکل برای شما هم افتاده باشد که جاروبرقی را پریز وصل کرده اما جاروبرقی یکسره کار میکند. دلیل کارکرد یکسره جاروبرقی چیست؟

اولین موضوعی که در هنگام بروز این مشکل باید به آن توجه کنید این است که کلید جاروبرقی را چک کنید این امکان وجود دارد که کلید جاروبرقی دچار مشکل شده باشد، از عدم خرابی کلید جاروبرقی رونتا مطمعن شوید.

دیمر دستگاه را چک کنید این امکان وجود دارد که دیمر دستگاه شما دچار خرابی شده باشد که این موضوع باعث یکسره کار کردن جاروبرقی میشود.

یکسره کاردکردن موتور دستگاه یکی از مشکلات تخصصی جاروبرقی است که برطرف کردن آن نیاز به تخصص بالایی دارد، در صورت بروز این مشکل میتوانید به نمایندگی تعمیرگاه مجاز مراجعه کنید و مشکل خود را برطرف کنید.

چرا جاروبرقی کار نمی کند؟

کار نکردن جاروبرقی دلایل مختلفی دارد اما از اصلی ترین دلایل بروز این مشکل میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

کیت الکتریکی دستگاه دچار مشکل شده است، کیت الکتریکی را بررسی و از عدم خرابی آن مطمئن شوید.

اتصالات مربوط به موتور و ذغال های موتور را چک کنید از سالم بودن این اتصالات مطمئن شوید.

پلاتین های سیم جمع کن را بررسی کنید و از عدم قطعی آن ها مطمعن شوید.

احتمال دارد که سیم جاروبرقی دچار قطعی شده باشد سیم را چک کنید و از عدم قطعی سیم مطمعن شوید.

جاروبرقی روشن نمیشود، دلیل روشن نشدن جاروبرقی چیست؟

یکی از بیشترین مشکلاتی که مراجعه کنندگتن برای برطرف کردن آن مراجعه میکنند رون نشدن جاروبرقی است که دلایل مختلفی از جمله:

خرابی دوشاخه، دوشاخه را چک کنید و از سالم بودن آن مطمئن شوید.

موتور و مدار سری موتور را بررسی کنید تا دچار قطعی نشده باشد.

کلید خاموش روشن دستگاه را بررسی کنید زیرا در صورت خرابی کلید خاموش روشن دستگاه جاروبرقی روشن نمیشود.

در صورت بروز مشکلاتی که نیاز به تخصص بالایی دارد میتوانید به نمایندگی تعمیرگاه مجاز مرجعه کنید و مشکل خود را برطرف کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس