تعمیر یخچال دوو
اگر در طول روزهای اخیر متوجه اختلالاتی در عملکرد یخچال دوو خود شده اید و قصد رفع آنها را دارید توصیه ما به شما آن است که سرویس های تخصصی مرتبط با تعمیر یخچال را صرفاً از نمایندگی های رسمی و مراکز مجاز دریافت نمایید. توجه به این موضوع سبب می گردد تا شما دریافت‌کننده برترین سطح کیفی خدمات در حوزه تعمیر یخچال باشید. همانگونه که می‌دانید تعمیر یخچال دوو به دلیل ابعاد بالای این دستگاه و دشواری‌های حمل آن، معمولاً به صورت سرویس در محل انجام می‌پذیرد. در این سرویس، کارشناسان تعمیر پس از ثبت درخواست، توسط متقاضی، به آدرس ذکر شده مراجعه کرده و تعمیرات تخصصی مورد نیاز را بر روی دستگاه اعمال می‌نمایند.
تعمیر یخچال دوو در منزل و محل کار یکی از سرویس‌های ارائه شده توسط نمایندگی تعمیرات دوو است که توسط تیمی از برترین کارشناسان تعمیر یخچال انجام می‌پذیرد. شما کاربران گرامی می توانید در صورت نیاز به سرویس تعمیر یخچال دوو در منزل، از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با ما تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت نمایید..
سرویس و عیب یابی یخچال دوو
سرویس و عیب یابی یخچال دوو یکی از مراحل مهم در تعمیرات این دستگاه است. با عیب یابی دقیق و اصولی، تکنسین متوجه ایرادات دستگاه شده و مسیر مشخصی را برای تعمیر آن تعیین می کند. این در حالی است که اگر عیب یابی به درستی انجام نشود، ممکن است قطعات اشتباهی تعمیر یا تعویض شوند و مشکل یخچال برطرف نشود.
تیم تعمیر یخچال دوو در منزل، گاهی تشخیص می دهند که هیچ یک از قطعات یخچال آسیب ندیده و یک سرویس کلی برای رفع مشکلات آن کفایت می کند. در این صورت دستگاه تراز شده و اقداماتی همچون شستشوی فیلترها، بررسی قطعات و … برای سرویس کلی آن انجام می شوند.
هزینه تعمیرات یخچال دوو
اگر از یخچال دوو استفاده می‌کنید و با مشکلی در این دستگاه مواجه شده‌اید و می‌خواهید آن را تعمیر کنید؛ اما قبل از آن دوست دارید بدانید که هزینه تعمیر این دستگاه چقدر می‌شود، باید با نمایندگی تعمیر یخچال دوو تماس بگیرید.
زمانی که با این مرکز تماس بگیرید، تکنسین‌های آن به آدرس موردنظرتان اعزام شده و به عیب‌یابی یخچال شما می‌پردازند. زمانی که این دستگاه را عیب‌یابی می‌کنند، منشا بروز مشکل در آن را پیدا کرده و تشخیص می‌دهند که آیا امکان تعمیر قطعه معیوب شده وجود دارد یا باید آن را تعویض کرد. سپس براساس این اطلاعات هزینه تعمیر یخچال دوو را تخمین زده و به شما اطلاع می‌دهند؛ تا اگر تمایل داشتید، پروسه تعمیرات این دستگاه را آغاز کنند.

تعمیر یخچال دوو
خدمات تعمیر یخچال دوو
در حال حاضر غالب خدمات مرتبط با تعمیر یخچال به صورت سرویس در محل انجام می پذیرد. دلیل این امر نیز ابعاد بالای انواع یخچال و عدم امکان جابجایی و تحویل آن‌ها به تعمیرگاه است. (مگر آنکه صاحب دستگاه، خود قادر به عیب یابی دستگاه باشد و بتواند قطعه معیوب را از یخچال جدا سازد. در اینصورت می توان قطعه از کار افتاده را به تعمیرگاه تحویل داد تا سرویس های مورد نیاز جهت تعمیر بر روی آن پیاده شود). جهت استفاده از سرویس تعمیر یخچال دوو در منزل کافی است تا از طریق راه های ارتباطی درج شده در وبسایت، با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی تعمیرات یخچال تماس بگیرید و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور تعمیرکار یخچال را ثبت نمایید.
پس از تماس شما، هماهنگی‌های لازم میان شما و کارشناس تعمیرات یخچال صورت می گیرد و تعمیرکار در یک زمان مشخص در محل کار، منزل و یا … حضور می یابد. در این شیوه از تعمیر، محدودیتی وجود ندارد و کارشناس اعزامی به دلیل در اختیار داشتن مجموعه‌ای از تجهیزات و قطعات جانبی، قادر به سرویس و تعمیر کلیه اشکالات یخچال است.
تعمیر برد یخچال دوو
چرا سرعت فن به طور خودکار تغییر می‌کند؟ دلیل شنیده شدن صدای عجیب و غریب از موتور یخچال چیست؟ دلیل کار کردن فن‌ها درحالیکه که کمپرسور خاموش است، چیست؟ چرا فن اواپراتور کار نمی‌کند؟ جالب است بدانید که بروز هر یک از این مشکلات ارتباط مستقیمی با خرابی برد یخچال دارد. نقش برد در یخچال، تعیین وظیفه و مسئولیت هر یک از اجزاء و قطعات این دستگاه است.
علاوه‌بر این، این برد یخچال است که ارتباط بین تمامی اجزاء و بخش‌های یخچال را برقرار می‌کند. با این وجود بدیهی است که با بروز مشکل برای برد یخچال، اختلالات زیادی در این دستگاه به وجود بیایند. اگر شما هم با هر یک از این مشکلات در یخچال دوو مواجه شده‌اید، می‌توانید از خدمات تعمیر یخچال دوو در منزل توسط نمایندگی دوو استفاده کنید. تنها کافیست که با این مرکز تماس بگیرید.
تعمیر لامپ یخچال دوو
آیا تاکنون این مشکل برای شما به وجود آمده است که لامپ یخچالتان روشن نشود؟ درواقع روشن نشدن لامپ یخچال سه دلیل دارد که این دلایل شامل: سوختن لامپ، خراب شدن سوکت و خراب شدن میکروسوئیچ آن می‌باشند. از آن‌جایی که لامپ یخچال یک قطعه مصرفی است، سوختن آن در استفاده طولانی‌مدت بدیهی است و در این حالت، راهی جزء تعویض لامپ این دستگاه وجود ندارد. البته همانطور که اشاره کردیم تنها دلیل روشن نشدن لامپ یخچال دوو، سوختن آن نیست و گاهی‌اوقات خراب شدن سوکت یا میکروسوئیچ لامپ یخچال نیز موجب می‌شود که این قطعه روشن نشود.
برای اینکه مطمئن شوید لامپ یخچال شما سوخته است و به تعویض نیاز دارد یا می‌توان به تعمیر میکروسوئیچ یا سوکت آن اکتفا کرد باید با نمایندگی تعمیر یخچال دوو تماس بگیرید. تکنسین‌های این مرکز به آدرس موردنظر شما اعزام شده و خدمات عیب‌یابی و تعمیر یخچال دوو در منزل را به شما ارائه می‌دهند.
تعمیر هیتر المنت یخچال دوو
دلیل برفک زدن یخچال چیست؟ اگر یخچال شما هم برفک می‌زند باید بدانید که مشکل برفک زدن آن به طور مستقیم به هیتر المنت این دستگاه مرتبط است. هیتر المنت تنها مختص یخچال‌های امروزی که ضدبرفک هستند. همانطور که مشخص است نقش هیتر المنت در یخچال‌ها ضدبرفک، این است که برفک‌ها را آب می‌کند؛ البته بهتر است بگوییم مانع از ایجاد برفک در یخچال می‌شود.
با این وجود اگر یخچال شما ضدبرفک است، به هیچ‌وجه نباید برفک بزند اما اگر با این حال برفک می‌زند به این دلیل است که هیتر المنت آن خراب شده است و نیاز به تعمیرات تخصصی یا حتی تعویض نیاز دارد. در این حالت بهتر است با نمایندگی یخچال دوو تماس بگیرید تا تکنسین‌های این مرکز به آدرس موردنظر شما اعزام شده و به عیب‌یابی و تعمیرات هیتر المنت آن بپردازند.
تعمیر اواپراتور یخچال دوو
دلیل خنک نکردن یخچال چیست؟ یکی از اصلی‌ترین دلایلی که موجب بروز چنین مشکلی در یخچال دوو می‌شود، خرابی قطعه‌ای به نام اواپراتور است. وظیفه اواپراتور در یخچال سرماسازی است. جالب است بدانید که اواپراتور از لوله‌های مارپیچی ساخته شده است که سطوح انتقال حرارت می‌باشند. درواقع وجود مایع مبرد یا گاز در لوله‌های مارپیچی یخچال موجب بروز سرما در آن می‌شود.
اگر شما هم با مشکل خنک نشدن یخچال دوو مواجه شده‌اید، می‌توانید عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی اواپراتور این دستگاه را به نمایندگی تعمیر یخچال دوو بسپارید.
تعمیر ترموستات یخچال دوو
ترموستات جای خود را در یخچال‌های جدید و ساید بای ساید به مادربرد و سنسور داده است؛ اما هنوز کاربران زیادی هستند که از یخچال‌های قدیمی که ترموستات دارند استفاده می‌کنند. نقش ترموستات در یخچال، تنظیم دما است؛ با این وجود از عدم تعادل در سرد و گرم کردن محفظه داخلی یخچال می‌توان فهمید که ترموستات آن خراب شده است و نیاز به عیب‌یابی و تعمیر دارد.
اگر شما هم با چنین مشکلی در یخچال دوو مواجه شده‌اید، می‌توانید با نمایندگی تعمیرات یخچال دوو تماس بگیرید تا تکنسین‌های این مرکز به آدرس موردنظر شما اعزام شده و خدمات عیب‌یابی و تعمیر یخچال دوو در منزل را به شما ارائه دهند.
تعمیر کندانسور یخچال دوو
یکی از احتمالاتی که می‌توان درصورت خنک نکردن یخچال دوو درنظر گرفت، خراب شدن کندانسور یخچال است. از آنجایی که کندانسور یخچال وظیفه دارد تا گاز مبرد را به مایع تبدیل کند و درنتیجه با این کار موجب کاهش دمای محفظه داخل یخچال شود، بروز هر مشکلی در سیکل سرمایشی یخچال از جمله خنک نکردن آن می‌تواند به خرابی کندانسور یخچال مرتبط باشد.
اگر یخچال شما هم خنک نمی‌کند و به جای اینکه محفظه داخلی آن خنک باشد گرم است، می‌توانید با نمایندگی تعمیر یخچال دوو تماس بگیرید تا تکنسین‌های این مرکز خدمات عیب‌یابی و تعمیر یخچال دوو در منزل را به شما ارائه می‌دهند.

تعمیر یخچال دوو
تعمیر یخچال فریزر دوو در محل
یخچال فریزر معمولاً دارای دو درب، یک درب در بالا و یک درب در پایین است. در مدل‌های قدیمی یخچال، فریزر با فضای کمتری در بالا و یخچال در پایین قرار داشت اما در مدل های جدیدتر معمولاً یخچال در قسمت بالایی قرار دارد و درب پایین مخصوص فریزر می باشد. در این نوع دستگاه ها، فریزر حجم بیشتری نسبت به مدل های قدیمی تر دارد. این نوع یخچال ها با استفاده از برنامه از پیش طراحی شده ای که در آنها تعبیه شده است می توانند دمای یخچال و فریزر را متناسب با نیاز کاربر و محیط مورد نظر تنظیم کنند.
افراد بسیار زیادی دارنده این  نوع دستگاه ها می باشند. با اینکه تا چند سال پس از خرید این نوع دستگاه ها، نیاز چندانی به سرویس و تعمیر آن نخواهد بود اما با افزایش کارکرد دستگاه و استفاده نامناسب از آن، مشکلات غیرقابل اجتنابی می‌تواند در دستگاه بروز پیدا می کنند. رفع این مشکلات مستلزم عیب یابی و تعمیر دستگاه می باشد. در این شرایط از طریق تماس با واحد تعمیرات یخچال دوو در منزل می توانید دستگاه خود را تعمیر نمایید. تکنسین اعزامی با به همراه داشتن تجهیزات مناسب جهت عیب یابی و رفع مشکل در سریع ترین زمان ممکن به محل شما اعزام می شود.
تعمیر ساید بای ساید دوو در محل
جا به جایی یخچال های معمولی کاری دشوار و زحمت آفرین است چه برسد به یخچال های غول پیکر ساید بای ساید دوو. از همین روست که تمامی سرویس ها و تعمیرات مرتبط با این دستگاه‌ها تنها به صورت سرویس در محل ارائه می شود. تعمیر کمپرسور، تعمیر موتور، شارژ گاز یخچال، رفع ارورهای یخچال، تعمیر برد، تعمیر یخ ساز ساید بای ساید، تعویض لامپ، تعویض فیلتر و مواردی از این دست از جمله تعمیرات و سرویس های یخچال ساید بای ساید می باشد.
افرادی که از این نوع دستگاه ها استفاده می کنند حتماً از جادار بودن، کارایی مناسب و زیبای قابل توجه آن اطلاع دارند اما ممکن است با مشکلاتی نیز در این نوع یخچال دوو مواجه شوند. برای مثال می توان به عدم یخسازی و سرد شدن آب در آب سردکن یخچال، سر و صدای زیاد موتور، اتوماتیک نکردن یخچال، بسته نشدن درب یخچال، روشن نشدن دستگاه، داغ شدن کناره های یخچال، روشن نشدن لامپ و نمایش پیغام های متعدد اشاره کرد. اگر از کاربران این دستگاه هستید برای دریافت خدمات تعمیر یخچال دوو در منزل با نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی تماس بگیرید.
مشکلات متداول یخچال دوو
مشکل خنک نکردن یخچال دوو
مشکل یخ نساختن یخچال دوو
برفک زدن یخچال دوو
برفک زدن یخچال دوو
روشن نشدن یخچال دوو
کار نکردن فن یخچال

در صورتی که نیاز به تعمیر یخچال دوو دارید، تنها کافیست تا درخواست خود را از طریق فرم ثبت سفارش آنلاین ثبت نمایید و یا یکی از شماره های نمایندگی خدمات 724 تماس بگیرید و خرابی دستگاه خود را ثبت نمایید.

ثبت سفارش

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس