تعمیر یخچال جنرال الکتریک
تعمیر یخچال جنرال الکتریک، در گروه تعمیرات لوازم خانگی خدمات ۷۲۴ به صورت تخصصی انجام می شود. برای انجام هرچه با کیفیت تر این کار، تعمیرکاران مجربی در این نمایندگی مشغول به فعالیت می باشند. نکته ی قابل توجه در بخش تعمیرات نمایندگی جنرال الکتریک، بهره گیری کارشناسان از دستگاه ها و تجهیزات روز دنیا است که امکان ارتقاء سطح کیفی این خدمت را فراهم آورده است.

کارشناسان ما در مرکز تعمیر یخچال جنرال الکتریک، تمرکز خاصی بر رایج‌ترین عیوب مرتبط با یخچال های جنرال الکتریک داشته و شیوه‌های نوینی را جهت رفع و تعمیر آنها ابداع نموده‌اند. همین امر سبب گشته تا ایرادات پیش آمده در این دستگاه‌ها به بهترین شکل ممکن برطرف گردند و یخچال‌های تعمیر شده، کیفیت نخستین خود را بازیابند. همانگونه که می‌دانید تعمیر یخچال جنرال الکتریک به دلیل ابعاد بالای این دستگاه و دشواری‌های حمل آن، معمولاً به صورت سرویس در محل انجام می‌پذیرد.

در این سرویس، کارشناسان تعمیر پس از ثبت درخواست، توسط متقاضی، به آدرس ذکر شده مراجعه کرده و تعمیرات تخصصی مورد نیاز را بر روی دستگاه اعمال می‌نمایند. تعمیر یخچال جنرال الکتریک در منزل و محل کار یکی از سرویس‌های ارائه شده توسط نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک است که توسط تیمی از برترین کارشناسان تعمیر یخچال انجام می‌پذیرد. شایان ذکر است کلیه خدمات ارائه شده توسط کارشناسان نمایندگی یخچال جنرال الکتریک مشمول گارانتی و ضمانت می‌باشد.

تعمیر یخچال جنرال الکتریک

خرابی های قابل تعمیر یخچال جنرال الکتریک
حتما برای شما هم پیش آمده که با اختلالاتی در عملکرد بخش های مختلف یخچالتان مواجه شوید. از جمله مهم ترین خرابی های قابل تعمیر یخچال جنرال الکتریک، می توان به مواردی چون: کارنکردن یخچال، عدم سرمادهی یخچال، کار نکردن موتور یخچال، انجماد مواد غذایی در یخچال، بروز صداهای غیر عادی در یخچال، برفک زدن یخچال، عدم اتوماتیک کردن صحیح یخچال، صدور پیغام خطا از نمایشگر یخچال، عدم عملکرد یخساز در یخچال های ساید بای ساید، وجود برق در بدنه یخچال ، کاهش، سرمای یخچال و برفک زدن اپراتور یخچال اشاره کرد. لازم به ذکر است که برای تعمیر یخچال جنرال الکتریک در هریک از حالت های ذکر شده راه حل هایی وجود دارد که در ادامه مورد بررسی قرار می گیرند.

نمایندگی یخچال جنرال الکتریک
شایان ذکر است سرویس های مرتبط با تعمیر، بهسازی و تعویض قطعات یخچال جنرال الکتریک بصورت سرویس در محل نیز ارائه می گردد. در صورت نیاز به استفاده از این سرویس کافی است از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان نمایندگی یخچال جنرال الکتریک تماس گرفته و درخواستی مبنی بر نیاز به دریافت سرویس‌های «تعمیر یخچال جنرال الکتریک در محل» ثبت گردد. حضور «کارشناسان متخصص» و «امکانات پیشرفته» در نمایندگی یخچال جنرال الکتریک سبب گشته تا سرویس های مرتبط با این دستگاه در بالاترین سطح کیفی به متقاضیان ارائه گردد و این مجموعه، در طول سالهای اخیر، بدل به انتخاب نخست تمامی کاربران گردد.

رفع مشکل نشتی یخچال جنرال الکتریک
نشتی یخچال جنرال الکتریک از دیگر مشکلات متداولی است که می تواند کارکرد اصلی یخچال را مختل کند. کارشناسان نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک برای رفع این مشکل توصیه می کنند که به تراز کردن یخچال با کمک پیچ تراز قسمت زیرین یخچال بپردازید. در صورت تراز نبودن کف یخچال با قرار دادن شی محکمی در سمتی که پایین تر از سمت دیگر است، یخچال را تراز کنید. به طور کلی تراز بودن یخچال موضوع بسیار مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد. چرا که آب داخل ظرف یخچال در قسمت زیرین یخچال جمع می‌شود و از آن جا تبخیر می‌شود.

در صورتی که یخچال تراز نباشد، این فرآیند تبخیر به درستی شکل نمی‌گیرد. از طرفی پیشنهاد می شود لوله ی تخلیه را حتماً به صورت دوره‌ای تمیز کنید، چرا که لوله ی تخلیه ی مسدود شده، موجب نشتی در یخچال جنرال الکتریک می گردد. خاطرنشان می نماییم که نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک مجموعه ای فوق تخصصی است که ضمن بهره گیری از تخصص و دانش به روز کارشناسان مجرب خود تمامی اختلالات مرتبط با نشتی یخچال را برطرف می سازد.

رفع مشکل روشن نشدن یخچال جنرال الکتریک
روشن نشدن یخچال جنرال الکتریک یکی از مشکلات آزاردهنده و نگران کننده ای می باشد که ممکن است پس از استفاده ی چند ساله از یخچال گریبانگیر کاربر شود. این مشکل می تواند براساس دلایل متعددی رخ دهد. قطع شدن اتصالات و کابل های جریان برق، خرابی و ناکارآمدی ترموستات یخچال ، معیوب بودن اورلود و خرابی موتور یخچال جنرال الکتریک از عمده ترین عللی هستند که موجب پیدایش معضل روشن نشدن یخچال می گردند. پیشنهاد می شود به هنگام بروز مشکل روشن نشدن یخچال جنرال الکتریک در ابتدا از برقراری جریان برق و سالم بودن کابل های مربوطه اطمینان حاصل کنید. لازم به ذکر است که کارشناسان ما قادر به رفع تمامی اختلالات مرتبط با روشن نشدن یخچال های قدیم و جدید جنرال الکتریک در مدت زمان کوتاهی می باشند.

تعمیر یخچال جنرال الکتریک

دلایل خرابی یخچال جنرال الکتریک
هر مشکلی که موجب ایجاد عملکرد یخچال ایجاد مشکل کند، دارای منشأ و دلیلی است که در فرآیند تعمیر یخچال جنرال الکتریک مورد بررسی قرار می گیرد. در این قسمت، به برخی از مهم ترین این دلایل اشاره می کنیم:
بروز صداهای غیر عادی در یخچال
دلیل: وجود مشکل در پایه های موتور و یا فن دستگاه
وجود برق در بدنه یخچال
دلیل: معیوب شدن سیم‌های رابط یا بروز اتصالی بین پیچ لامپ، ترموستات و یا موتور با بنده. به خطرات این مشکل توجه داشته باشید.
برفک زدن یخچال
دلیل: مشکلات المنت بوده
برفک زدن اپراتور یخچال
دلیل: قرارگیری یخچال در محل گرم و مرطوب، بسته نشدن درب، فرسوده شدن لاستیکهای دور در
عدم اتوماتیک کردن صحیح یخچال
دلیل: خارج شدن لوله بلو از جای خود، تنظیم نبودن ترموستات، خرابی لاستیک دور در، خرابی فن و …
صدور پیغام خطا از نمایشگر یخچال
دلیل: به صورت روشن شدن چراغ فیلتر خود را نشان داده و ناشی از خرابی فیلتر می باشد.
کار نکردن موتور یخچال
دلیل: افزایش بیش از اندازه ی حرارت موتور یخچال
کارنکردن یخچال
دلیل: دلایل متعددی را می توان برای آن در نظر گرفت و باید بررسی شود.
عدم سرمادهی یخچال
دلیل: خرابی قطعاتی چون: ترموستات، شارژ و گاز، کمپرسور، لاستیک درب و فن
عدم عملکرد یخساز در یخچال های ساید بای ساید
دلیل: مشکلات خود یخ ساز که در درون یخچال قرار دارد.
انجماد مواد غذایی در یخچال
دلیل: سرمای بیش از حد یخچال ناشی از مشکلات موتور و المنت
کاهش سرمای یخچال
دلیل: تنظیم نبودن ترموستات و یا تنظیم آن روی شماره نا مناسب
فارغ از دلیل بروز مشکل، هرگونه اقدام برای تعمیر یخچال جنرال الکتریک باید توسط تعمیرکاران مجرب و دارای مجوز این حوزه انجام گردد.
سرویس در محل یخچال جنرال الکتریک
برای اینگه هزینه و زحمت حمل یخچال به مرکز تعمیر از دوش شما کاربران گرامی برداشته شود، نمایندگی جنرال الکتریک اقدام به ایجاد خدمات سرویس در محل جنرال الکتریک برای این محصول کرده است. پس از تماس با این مرکز و گزارش مشکل، شاهد حضور کارشناسان تعمیر در محل مورد نظر خود خواهید بود. این کارشناسان، ضمن بررسی و تشخیص مشکل، به تعمیر یخچال جنرال الکتریک در حضور شما و با استفاده از تجهیزات و ابزارآلات پیشرفته می نمایند.

جهت ثبت سفارش خرابی دستگاه خود می توانید با یکی از شماره های نمایندگی خدمات 724 تماس بگیرید و یا از طریق فرم ثبت سفارش آنلاین خرابی دستگاه خود را ثبت نمایید.

ثبت سفارش

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس