اگر دستگاه ماشین لباسشویی آبسال شما دچار مشکل شده است، می توانید با تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی جهت تعمیر لباسشویی آبسال در منزل تماس بگیرید تا تعمیرکار مجرب و کاربلد شرکت در اسرع وقت در منزل شما حاضر شود.

 تعمیر ماشین لباسشویی آبسال در محل یا منزل، مزایای زیادی را به همراه دارد، از جمله:

  • صرفه جویی در زمان و هزینه
  • عدم نیاز به حمل و نقل ماشین
  •  لباسشویی تعمیر سریع و آسان تر

ضمانت نامه ۱ ماهه تعمیر ماشین لباسشویی آبسال

تعمیرات ماشین لباسشویی آبسال در تعمیرگاه مجاز، دارای گارانتی معتبر است. این گارانتی، تضمین می کند که تعمیرات به درستی انجام شده است و در صورت بروز مشکل مجدد، تعمیرات در بازه زمانی ۱ ماهه به شکل رایگان انجام خواهد شد.

 

راه های برقراری ارتباط با نمایندگی مجاز لباسشویی آبسال

برای تماس با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی آبسال در تهران، می توانید از طریق شماره تلفن‌های ۷۷۱۶۶۶۱ _ ۲۲۷۳۷۵۶۶ _ ۴۴۲۸۷۹۹۳ _ ۳۳۸۱۲۶۸۶ _ ۸۸۵۹۲۶۵۰ و یا فرم در خواست تعمیر موجود در سایت با تعمیرگاه مجاز لباسشویی آبسال در ارتباط باشید.

همچنین می توانید از طریق سایت مجموعه تعمیرگاه مجاز درخواست آنلاین، تعمیر لباسشویی را ثبت نمایید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در تهران

سرویس ماشین لباسشویی آبسال

علاوه بر تعمیر ماشین لباسشویی آبسال، نمایندگی مجاز تعمیرات لباسشویی آبسال، سرویس ماشین لباسشویی آبسال را نیز انجام می دهد. خدمات سرویس ماشین لباسشویی آبسال، موارد زیر را در بر می گیرد:

  • بررسی و تمیز کردن قطعات داخلی ماشین لباسشویی
  • تنظیم و عیب یابی ماشین لباسشویی
  • تعویض قطعات فرسوده و معیوب

نصب مجدد ماشین لباسشویی آبسال

اگر ماشین لباسشویی آبسال جدیدی خریداری کرده اید، می توانید از خدمات نصب ماشین لباسشویی آبسال در نمایندگی رسمی تعمیرات لباسشویی آبسال مجموعه تعمیرگاه مجاز استفاده کنید.

نصب مجدد ماشین لباسشویی آبسال توسط تکنسین های متخصص و مجرب انجام می شود، تکنسین های تعمیرگاه مجاز تضمین می کنند که ماشین لباسشویی آبسال شما به درستی نصب شود و به درستی کار کند.

عیب یابی و تعمیرات ماشین لباسشویی آبسال

تکنسین های نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال، تجربه و مهارت کافی برای عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی آبسال شما را دارند.

تکنسین های تعمیرگاه مجاز، با استفاده از قطعات اصلی و با کیفیت، تعمیرات لباسشویی آبسال را به بهترین شکل ممکن انجام می دهند، اگر که لباسشویی آبسال شما دچار مشکل شده است و دانش و تجربه لازم جهت عیب یابی لباسشویی را ندارید، به شما توصیه می کنیم با تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی تماس بگیرید.

همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با عیب یابی لباسشویی آبسال، مقاله راهنمای کامل عیب یابی لباسشویی آبسال + راه حل مشکلات را مطالعه نمایید.

 

خدمات تعمیرگاه مجاز لباسشویی آبسال

تعمیرگاه مجاز لباسشویی آبسال، خدمات مختلفی را به مشتریان خود ارائه می دهد، از جمله:

  • تعمیر ماشین لباسشویی آبسال در محل
  • تعمیر ماشین لباسشویی آبسال با گارانتی ۱ ماهه
  • سرویس ماشین لباسشویی آبسال
  • نصب ماشین لباسشویی آبسال
  • عیب یابی ماشین لباسشویی آبسال

ایرادهای رایج ماشین لباسشویی آبسال

در این بخش از مطلب شما را با برخی از ایرادات رایج لباسشویی آبسال، که تکنسین های تعمیر تخصصی لباسشویی با آن همواره شده اند می پردازیم، این مشکلات عبارتند از:

  • لباسشویی آبسال روشن نمی شود.
  • لباسشویی آبسال آبگیری نمی کند.
  • ماشین لباسشویی آبسال آب تخلیه نمی کند.
  • ماشین لباسشویی آبسال لرزش دارد.
  • ماشین لباسشویی آبسال صدا می دهد.
  • لباسشویی آبسال لباس ها را خیس می گذارد.

اگر که دستگاه ماشین لباسشویی آبسال شما دچار یکی از این ایرادات یا مشکلات مشابه شده است، می توانید، با مجموعه تعمیرگاه مجاز با نمایندگی تعمیرات آبسال در تهران تماس بگیرید.

پس از برقراری تماس تعمیرکار در محل شما حاضر می شود و مشکل ماشین لباسشویی شما را با قیمت مقرون به صرفه و در اسرع وقت برطرف می کند.

رایج ترین ارور های لباسشویی آبسال

در ادامه این مقاله از تعمیرگاه مجاز، به بررسی دو ارور از رایج ترین ارور های ماشین لباسشویی آبسال و علت آن ها می پردازیم.

ارور E01

این خطا نشان می دهد که ماشین لباسشویی آبسال روشن نمی شود. این خطا می تواند به دلیل موارد زیر رخ دهد:

قطعی برق:

اگر برق قطع شده باشد، ماشین لباسشویی روشن نمی شود. برای رفع این مشکل، باید برق را وصل کنید.

 

خرابی کلید روشن یا خاموش:

اگر  که کلید روشن یا خاموش ماشین لباسشویی خراب شده باشد، ماشین لباسشویی روشن نخواهد شد. برای برطرف کردن این مشکل، باید کلید روشن یا خاموش را تعویض کنید.

 

خرابی برد الکترونیکی:

در صورتی که برد الکترونیکی لباسشویی آبسال شما دچار مشکل شده باشد، لباسشویی آبسال شما روشن نخواهد شد. به نقل از تکنسین تعمیر تخصصی لباسشویی آبسال، جهت رفع این ایراد، باید برد الکترونیکی را تعمیر یا تعویض بکنید.

 

خرابی موتور:

اگر موتور ماشین لباسشویی خراب شده باشد، ماشین لباسشویی آبسال شما توانایی روشن شدن را نمی تواند داشته باشد. برای رفع این مشکل، باید موتور را تعمیر یا تعویض کنید.


ارور
 E02

این کدخطا نشانگر این است که ماشین لباسشویی آبسال شما  آبگیری نمی کند. طبق گزارش تکنسین تعمیر لباسشویی آبسال، این ارور امکان دارد به دلیل موارد زیر رخ دهد:

بسته بودن شیر ورودی آب:

اگر شیر ورودی آب بسته باشد، ممکن است ماشین لباسشویی آبگیری نکند کند. برای رفع این مشکل، باید شیر ورودی آب را باز کنید.

 

کم بودن فشار آب:

زمانی که فشار آب کم باشد، امکان این وجود دارد که لباسشویی آبسال آبگیری نکند. جهت برطرف کردن این مشکل، باید فشار آب را افزایش دهید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس